wtorek, 31 stycznia 2012

Candy u Kawusi

O Rozdawajce myślałam już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować. Mobilizacja przyszła jednak sama. Robiąc mały remanent w szafce z gazetami przypomniało mi się że mam 2 zdublowane u siebie numery gazetek robótkowych. Gazetki miałam tam komuś ofiarować kiedyś gdy się nawinie. Niestety - nikt się nie nawijał. Przekładane z miejsca na miejsce, czasem wprawiały mnie w irytację że wciąż jeszcze u mnie są, a przecież mogły by być u kogoś innego lepiej wykorzystane.
Do rozdania mam numer Sabriny i Sandry.
Postanowiłam dodać coś jeszcze od siebie, a będzie to broszka wykonana techniką frywolitkową lub sowa wykonana techniką makramy którą ostatnio jestem zafascynowana.



Zasady Candy:
- należy posiadać adres zamieszkania na terenie Polski
- skopiować powyższy banerek i umieścić go u siebie na blogu. Osoby nie posiadające bloga mogą wymyślić inny sposób promocji, jednak chciałabym być o zmianie poinformowana.
- miło mi będzie jeśli dołączysz do Obserwatorów mojego bloga (jeśli oczywiście jeszcze cię tam nie ma)
- Polubić mnie na Facebooku (jeśli posiadasz)
- Pozostawić komentarz pod tym postem

Losowanie odbędzie się 2 marca. Wyłonione zostaną wtedy 2 osoby, a więc proszę w komentarzu zaznaczyć którą chce się gazetę. Czy będzie to Sandra i frywolitka, czy Sabrina i makrama. Można się zapisać na obie opcje, jednak w razie wygranej otrzymasz tylko jedną nagrodę.



6 komentarzy:

  1. no dobra to ja sie pisze jako pierwsza mam nadzieje że nie jedyna bo lubie dreszczyk emocji ,wygram czy nie wygram. Poproszę jeśli można "sandre"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie:)Każdy kto wykonuje frywolitkę jest moim bohaterem:)))Oczywiście staję w kolejce:)))dodałam do znajomych:)na facebooku konta nie posiadam:))No i oczywiście proszę o frywolitkę:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie punkty załatwione. To ustawiam się w kolejce.
    http://robotkireczne-pikotka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ustawiam się w kolejeczke z wielka przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam tutaj regularnie,ale bloga mam od niedawna-pamiętam o Tobie od czasów Talencika :D Teraz mogę spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to miło, że chcesz się podzielić z nami. Jeśli to mnie los wybierze to chciałaby Sandrę i frywolitkę bo zrobić takiej niestety nie umiem.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń