niedziela, 8 stycznia 2012

8 styczeń

Ktoś mi dziś powiedział:
starość to nie choroba tylko stan umysłu!


po głębszym przemyśleniu doszłam do wniosku, że dziś czuje się jak... jak dwudziestopięciolatka. To w kwestii umysłowej. Za to jeśli ktoś zapytał by się mnie o medyczny punkt widzenia (chociaż wiem, że ten zależny jest od punktu siedzenia) to powiedziała bym : dajcie mi tego drania co ukradł mi z życia 20 lat.
Nie pozostaje mi nic innego jak zajrzeć do wikipedii i znaleźć tam coś pocieszającego. Np do końca roku pozostało 358 dni - huk czasu, ileż to można zdziałać.
W tym samym dniu co ja przyszli na świat: Kornel Makuszyński, Elvis Presley, Alicja Bobrowska, Małgorzata Foremniak, R. Kelly. Sami zdolni, piękni, bogaci, kurcze, jak rozdawali w niebie przy narodzinach to i owo, to musiałam w niewłaściwej kolejce jego mać stać.

5 komentarzy:

  1. Źródłem szczęścia jest zawsze poczucie bezpieczeństwa,
    spontaniczna radość z małych rzeczy
    i wielka prostota serca.
    Życzę Ci Kamilo, w dniu ....urodzin ;) czerpania zawsze ze źródła!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie ja życze Ci abyś czuła sie na ciele jak dwuciestopięciolatka z umysłem i doświadczeniem 20 lat starszej

    OdpowiedzUsuń
  3. No patrz! Mnie też ktoś rąbnął 20 lat z życiorysu i do dziś nie wiem kto!
    Życzę Ci, żebyś ciągle miała 25 lat! Metryki są tylko papierowe! Kto by tam w nie patrzył ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!! Mój mąż ma dzisiaj też urodziny więc ja "świętuję" przy garach i gościach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń