poniedziałek, 14 maja 2012

Wianuszek komunijny

Do tej pory było u mnie jakoś tak, że posiadałam zdjęcia wykonanych przeze mnie frywolitek które przedstawiały tylko samo "dzieło". O zdjęcia na modelce było u mnie "jak na receptę". Tym razem jest odwrotnie. Zdjęcia na modelce posiadam, a sam produkt gdzieś mi umknął. O co chodzi? O wianek komunijny, wykonany przypadkiem bez konkretnego adresata jeszcze w zeszłym roku. Szczęśliwie właścicielka się do niego znalazła, choć wianuszek musiał przeleżeć rok w szafie. 
Już widzę te krzyki i stwierdzenia: babo ale leniwa jesteś, rok w szafie wianek trzymasz i nie potrafisz zdjęcia  w zbliżeniu zrobić!!! No cóż, ten typ już tak ma, a że leniwa czasem bywam... Kto wie, może jeszcze wianek złapię z bliska. 
Dodam tylko że wianek składa się tylko z frywolitkowych kwiatków, gdzie każdy ma na środku bezbarwny koralik crackle i ze wstążki z tyłu głowy. Różyczki które widać to dekoracja żabek które mocują wianek na głowie. Ot tak, skromnie miało być. 





11 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki :) Też się do takiego przymierzam, bo mam na przyszły rok zamówienie na dwa takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wianek na słodkiej główce. I nikt takiego nie miał. To się młoda panienka na pewno ucieszyła. Z resztą kochana Ty przepięknie frywolitkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "przepięknie" ??? aż mnie zatkało!

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak napisałam PRZEPIĘKNIE!!!! i zdania nie zmienię. Pozdrawiam

      Usuń
  3. przepiękny!! Tej dziewczynce jest w nim bardzo do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny wianek, prostota jak najbardziej na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za cudne komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę pięknie - jest delikatny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wianuszek. Bardzo delikatny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za przemiłe komentarze

    OdpowiedzUsuń