niedziela, 31 sierpnia 2014

Rewolucja w Kaliszu. Zapraszam!

"Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała:
"Zdolna jestem niesłychanie... "


Ech, no co tu dużo mówić. Zdolna jestem i tyle. 
Pochwalić się przy okazji chciałam moja nową, nabytą zdolnością, z której aż puchnę z dumy. 
Od parunastu dni nie potrafię o niczym innym myśleć jak: tytan.


Jak bardzo masz już dość połamanych paznokci i odpryskującego lakieru?
Sądzę, że tak samo jak ja, masz ich bardzo dość…
Dlatego proponuję Ci manicure tytanowy :)
Manicure tytanowy to innowacyjny sposób na zdrowe i zadbane paznokcie. Ten cieszący się nieskazitelną opinią w Stanach Zjednoczonych System Nowoczesnej Stylizacji jest doskonałą alternatywą dla manicure hybrydowego, żelowego i akrylowego. Ta nowa na na polskim rynku technika wykonywania manicure zapewnia mu tytanową trwałość, a paznokciom błyszczącą, naturalnie cienką i mocną płytkę. Do jego wykonania używa się bazy, utwardzacza, topu oraz kolorowych pudrów (dostępne jest aż 300 kolorów). Do utwardzania nie używa się lampy UV. Paznokcie pokryte uprzednio bazą po prostu zanurza się w pudrze, a z pomocą specjalnej wanienki można wykonać perfekcyjny french. Manicure tytanowy można wykonać również na tipsie i na formie.
Zalety manicure tytanowego:
- naturalna grubość paznokcia
- przyspieszony czas pracy (zaledwie 45 minut)
- bez utwardzania w lampie UV
- wzmocnienie naturalnej płytki paznokciowej
- tytanową trwałość (od 4 do 6 tygodni)
- bomba witaminowa, już od pierwszego użycia odżywia naturalne paznokcie
Przy okazji zapraszam na moją nową stronę Mobiles-Beaute wszystkie panie z okolic Kalisza, Pleszewa i Ostrowa Wlkp.

Jak i do polubienia Fanpage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz