sobota, 17 grudnia 2011

Wieści konkursowe

Bombeczka, którą pokazałam w poprzednim poście, startowała w konkursie jaki ogłosił kaliski CIT. Ku mojemu zaskoczeniu udało mi się zdobyć 1 miejsce. Niestety podczas imprezy dowiedziałam się o sobie jedną rzecz: ja i kamery to nie jest udany związek na przyszłość. Jak tylko wiedziałam, że mnie kręcą to słowa mądrego wypowiedzieć nie potrafiła, jąkałam się bardziej niż Czesław, czy Golec. Jak tylko gasła dioda w kamerze, buzia mi się nie zamykała. Nagłego oświecenia dostawałam. Chyba musieliby mnie kręcić z zaskoczenia żeby mieć jako taki materiał bo tak to nie wiem czy montażyście udało się coś sklecić. Dobrze, że szło to tylko w telewizji internetowej, nie każdy miał szanse obejrzeć.


11 komentarzy:

  1. Moje gratulacje Kamilko!!!
    Miłego popołudnia:)

    A pokażesz nagranie?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, należało się!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknej bombki i zasłużonej nagrody !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje !! Marek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięciokrotnie!
    Danusiu, niestety, sama tego filmiku nie widziałam, nie posiadam kablówki, a w necie nie potrafię znaleźć, tak jakby tv nie posiadało własnej strony, co wydaje mi się dziwne

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !!!
    Przed kamera też bym się zacinała :)

    OdpowiedzUsuń