poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Nawiązując do komentarzy z poprzedniego postu

Czasem zdarza mi się siadać do kompa bez okularów bo za daleko mam (jakieś 8 kroków) żeby je poszukać gdzie tym razem je odłożyłam. Wtedy właśnie zauważyłam że robię więcej błędów niż w okularach. Co jest dziwne bo przecież piszę na klawiaturze oburącz bez potrzeby patrzenia na literki, na monitor też nie musiałabym patrzeć, mogłabym to robić z zamkniętymi oczami, a jednak pisząc w okularach robię mniej błędów.
Na Anonimowego nie ma co się aż tak burzyć, wierzę że miał dobre intencje :) Nie przeszkadza mi uczyć się na błędach.
Będąc w podstawówce miałam manie pisania słowa także przez rz lub g zamiast k (takrze, tagrze) Jakoś często używałam tego słowa w wypracowaniach i notoryczne robiłam w nim błąd co doprowadzało moją polonistkę do białej gorączki. Raz nie wytrzymała i kazała mi przepisać słowo TAKŻE 100 razy. Po dziesiątym już pamiętałam jak się pisze to słowo... i o dziwo nadal pamiętam.

6 komentarzy:

  1. ja tu sie teraz bedę bala cokolwiek napisać:D Bo widzę cenzurę masz:D Ale pamiętaj to twoja chata, twój blog i ty tu rzadzisz. Kazdemu się zdarza zrobic błąd i tyle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze, jak to nie problem, to mam prosbe. Czy "przepis" na to bolerko to z czasopisma czy twój pomysl? Chcialabym zrobić ale bez wzoru zrobie tylko szalik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na wszystkie komentarze czekam z utęsknieniem, ten który wielu poruszył, mnie w żadnym stopniu nie uraził, ktoś był po prostu miły i przypomniał mi zasadę.
    Joasiu, ciężko mi zrozumieć, nie wiem o co prosisz, czy o wzór na konstrukcję bolerka czy o objaśnienie wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  4. I konstrukcję i objaśnienie wzoru :D jak to nie kłopot. Jak mówi pani Danke "Bitte, bitte"

    OdpowiedzUsuń
  5. bite bite i ubite, podaj maila lub nr gg to ci napiszę co i jak

    OdpowiedzUsuń
  6. wiolaju@gmail.com
    Danke, danke :))

    OdpowiedzUsuń