poniedziałek, 28 lutego 2011

Gaja

Gaja, Kaja — imię żeńskie, pochodzące od postaci z mitologii greckiej.
Gaja oznaczała "ciesząca rodziców", "cieszę się"

Kurcze, wyszukiwanie imion dla moich frywolitek i dociekanie ich znaczenia zaczyna mnie coraz bardziej bawić i cieszyć. Co do wykonanej bransoletki powiem tyle że już taką robiłam, ale klientka która nabyła ją u mnie w kolorze srebrnym zamówiła sobie drugą tyle że czarną.

Między jedną chusteczką, a drugą, dłubię sobie tak te frywolitki, a w pamięci mam komentarz koleżanki z poprzedniego postu i myślę sobie: ech "smarkata" ale w innym znaczeniu to bym chciała znów być, ale żeby mieć wtedy ten sam rozum co mam teraz. Nie wiem czy coś bym zmieniła, ale ciekawi mnie co by było gdyby postąpiło się w tej kwestii czy innej inaczej.



1 komentarz:

  1. Świetna bransoletka:)
    Też bym czasem chciała być smarkata,(nie w znaczeniu zakatarzona:):):))ale z tym rozumem co teraz:)Pewnie wiele spraw potoczyło by się inaczej....ale po co gdybać,i tak niczego już teraz nie zmienię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń