czwartek, 21 kwietnia 2011

Naszyjnik szydełkowy - Apollina

Tym razem dla odmiany naszyjnik szydełkowy. Z tego co zdążyłam zauważyć wpada w oko, tylko mogłam go zrobić ociopinkę dłuższy.



Apollina, Apolina — imię żeńskie pochodzenia greckiego, od imienia boga Apollona. Patronką tego imienia jest św. Apollina, zm. w 249 roku w Aleksandrii.

Ech, popaplałabym sobie tylko jakaś taka podekscytowana wróciłam właśnie z nocnego pławienia się, że trudno mi się skupić nad sensownym tekstem. .....
.....
....
...
kurcze, do jasnej Anielki ile razy można kasować tekst i zaczynać od nowa. Dziś na prawdę nic nie koniecznie mądrego ale mojego nie spłodzę więc może lepiej iść spać

No może luknę jeszcze w mój dzisiejszy nabytek

2 komentarze:

  1. Naszyjnik piękny, masz talent. Podziwiam za cierpliwość przy pracy. Nie mam niestety zdolności do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym była cierpliwa naszyjnik byłby dłuższy
    zdolna?! ech, chyba nie myślę tak o sobie

    OdpowiedzUsuń