środa, 18 lipca 2012

Dołącz do Marizy


Chciałam wam dziś trochę opowiedzieć o Marizie. Wytwórnia Kosmetyków Mariza jest polską, rodzinną firmą powstałą w 1988 roku. Siedziba znajduje się w Rząsce koło Krakowa, na obszarze Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Na dzień dobry otrzymuje się 30% rabat na zamawiane kosmetyki. Można je kupić dla siebie, albo sprzedawać po cenach sugerowanych w katalogu. Katalog ukazuje się jeden na 3 miesiące, co powiem wam jest jak dla mnie atrakcyjniejsze. Ktoś by powiedział, że ile można oglądać jeden katalog? Szybko się można znudzić! Nic bardziej mylnego. Wierzcie mi. Kiedyś byłam w innej podobnie działającej firmie i widziałam jak klientki reagowały na comiesięczne katalogi. Najpierw było takie głębokie nabranie powietrza w płuca, chwila ciszy, a potem stękające Tfuuuuuuuuuu i już widziałam co myśli potęcjalna klientka, coś w stylu: znooowu ten katalog. Ceny w tamtych katalogach niewiele się zmieniały, jedynie co biło po oczach to inna szata graficzna. 
Dziś opowiadałam jednej fajnej dziewczynie, że z katalogiem Marizy to jest tak: jeżeli nie chcesz aby za szybko ci się znudził, to jeden miesiąc przeglądasz go tak jak fabryka dała od przodu, drugi miesiąc zaczynasz przeglądanie od tyłu i już okazuje się, że wpadło ci coś innego w oko. Trzeci miesiąc masz już z górki, możesz pofantazjować i przeglądasz np od środka ;) Tyle o katalogach.
W tej firmie nie ma przymusu, że musisz coś kupić w danym miesiącu. Tu wystarczy, że chcesz!!! Jak nie chcesz, to mówisz dziękuję i nikt nie będzie miał ci za złe. Jeżeli zaś będziesz zamawiać regularnie to twój rabat oczywiście wzrośnie.
Zapisując się do Klubu Mariza pierwszy katalog masz Gratis przesłany pocztą.
Nie opłacasz żadnego wpisowego, to też jest Gratis.
Koszty przesyłki są uzależnione od wysokości zamówienia. Jeżeli zamówisz na kwotę ponad 200zł (ceny katalogowej), to przesyłka jest Gratis. Zamówienia od 120 - 200zł przesyłka 8zł. Koszt wysyłki poniżej 120zł wynosi 16zł. 
Płatności za zamówione kosmetyki dokonujesz u kuriera.
Realizacja zamówienia następuje maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Zapraszając innych do swojej Grupy Osobistej, możesz uzyskać dodatkowe bonusy.
Zarejestruj się już dziś !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz