czwartek, 28 listopada 2013

Euforia

Pierwszy raz ofertę znalazłam na FastDeal. Widząc cenę oferowanych kursów pomyślałam sobie, kurcze, to musi być jakaś ściema. Jak to możliwe, że kurs który normalnie kosztuje w granicach 1000zł na FastDealu był za 299zł. Zaryzykowałam i pojechałam. Organizatorka kursu zadbała też o nocleg. 

Pierwszy stopień kursu był tak ciekawy, że po powrocie do domu chciałam malować wszystko co miało oczy. Kiedy pojawiła się okazja na wyższy stopień kursu, nie zastanawiałam się długo i pojechałam. Relacje z Fashion możecie poczytać TUTAJ. Tam też spotkałam kolejne odważne osoby, które zaryzykowały kupno pozornie taniego kursu... i nie żałowały.

Dziś zaczynam odliczać dni na kolejny kursik. 
Z tego co widzę, organizatorce też się euforia udzieliła gdyż zrobiła mega promocję, a jaką? Kliknij w obrazek. Kto wie, może spotkamy się na następnym kursie.



1 komentarz:

  1. Witaj
    Chciałbym Cię zaprosić na nowatorski blog o książkach nie napisanych:
    www.ksiazkinienapisane.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń